اس ام اس , جوک , عکس طنز

اس ام اس , جوک , عکس طنز
اس ام اس,جوک,اس ام اس عاشقانه,اس ام اس جدید,اس ام اس خنده,جوک جدید,عکس طنز,اس ام اس تنهایی,فال حافظ,بازی آنلای,طنز,خنده
پيوندهاي سايت
پيوندهاي روزانه
جديدترين اعضاء
» brvntcqpoy (brvntcqpoy)
» kobeajhwuj (kobeajhwuj)
» zuraixxgm (zuraixxgm)
» molalbkn (molalbkn)
بیلاگ
قدرت گرفته از : سرويس سايت ساز بیلاگ


لینک دانلود خرید پایین توضیحات

دسته بندی : وورد

نوع :  .docx ( قابل ویرایش اماده پرینت )

تعداد : 44 صفحه


 قسمتی متن : 

 

/

پایاننامهی دورهی کارشناسی

مهندسی معدن

موضوع:

سیستمهای حمل نقل ریلی معادن زیرزمینی

ارائه دهنده:

جمیل مهرجویی

استاد راهنما:

استاد احمد اسدی

زمستان1391

فهرست

مقدمه 1

سیستم حمل نقل ریلی هدایت شده: 1

اجزاء اصلی وسائط نقلیه ریلی ، خطوط ریلی: 1

چرخ- محورها: 2

سیستم تعلیق بوژی ها: 3

یاتاقان سر محورهای وسائط نقلیه ریلی: 4

قلاب تامپون واگن ولکوموتیو ها: 6

سیستم ترمز هوایی واگن لکوموتیوها: 8

اصطلاحات تعاریف مربوط خطوط ریلی: 9

دسته بندی خطوط ریلی نظر سازه خط : 11

قسمت مختلف ریل ها: 11

مشخصات ریل لحاظ مواد تشکیل دهنده ها: 12

نیروهای وارد ریل ها: 13

سیستم تغذیه الکتریکی حمل نقل ریلی: 14

اشنایی تعاریف تجهیزات مورد استفاده برق قدرت 14

ترمز وسائط نقلیه ریلی: 20

انواع مختلف سیستم ترمز وسائط نقلیه ریلی زیرزمینی: 21

پارامترهای موثر چگونگی دینامیک طولی سیستم حمل نقل زیرزمینی: 24

نقش ترمز چگونگی اعمال دینامیک طولی: 25

متفاوت بودن سیستم ترمز واگنهای تشکیل دهنده: 25

مناسب نبودن سیستم تنظیم نیروی ترمزی: 26

انتقال نیرو اهرم بندی سیستم ترمز هوائی واگن ها: 26

محاسبه نسبت اهرم بندی سیستم ترمز هوائی واگن ها: 27

محاسبه خط ترمز وسائط نقلیه ریلی 27

سیستم تغذیه الکتریکی حمل نقل ریلی زیرزمینی: 36

اثرات جریان سرگردان سیستم حمل نقل ریلی برقی 38

مراجع: 39



امتیاز : نتيجه : مجموع 0 امتياز توسط 0 نفر

نوشته شده در جمعه ۱۳ مهر ۱۳۹۷ساعت 18:07
توسط محمدحسین | تعداد بازديد : 13 | لينك ثابت


لینک دانلود خرید پایین توضیحات

دسته بندی : وورد

نوع :  .doc ( قابل ویرایش اماده پرینت )

تعداد : 4 صفحه


 قسمتی متن : 

 

سیستم خنک کننده کوچک صدا استفاده رایانه قابل حمل

مهندسان استفاده همان مشخصات فیزیکی پالاینده هوای خانگی صدا بهره برند، دستگاه بسیار کوچکی وجود اورده اند اکنون اماده عنوان یک سیستم خنک کننده صدا، نهایت نازک ، توان پائین نیاز نگهداری پایین ، جهت استفاده رایانه قابل حمل سایر سیستم الکترونیکی مورد ازمایش قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری برق، الکترونیک کامپیوتر ایران (الکترونیوز) نقل ساینس دیلی،این خنک کننده حالت جامد فشرده حمایت برنامه تحقیقاتی ابتکارات تجارت کوچک NSF توسعه داده شده است، عنوان قدرت مند پربازده خنک کننده نسبت اندازه خود باشد . خنک کننده، جریان هوایی شدت سه برابر خنک کننده مکانیکی کوچک معمول ایجاد کند اندازه درحدود یک چهارم دارد .

دن شلیتز ویشال سینگال شرکت تورن میکرو تکنولوژیز، خنک کننده حالت جامد RSD5 خود 24 امین سیمپوزیم سالانه اندازه گیری حرارتی ، مدل سازی مدیریت نیمه هادی (Semi-Therm) سن جوزه ، کالیفرنیا 17 مارس 2008 برپا شود، عرضه خواهند کرد . دستگاه حاصل تلاش 6 ساله محققان طرح زمانی دانشجوی تحت حمایت NSF دانشگاه پوردو بودند، اغاز کردند.

سینگال گفت : "RSD5 بعد لوله حرارتی، یکی مهمترین پیشرفت زمینه خنک سازی الکترونیک بوده است. دستگاه تواند الگوی سیستم خنک کننده صنعت الکترونیک سیار تغییر دهد."

RSD5 یک سری سیم زنده قابلیت تولید پلاسما (گاز غلظت یون بالایی دارای الکترون ازاد بوده قادر هدایت الکتریسیته باشد )در مقیاس میکرو دارند، ترکیب نماید . سیم بین صفحات بار رسانایی قرار داده شوند شکل نیم استوانه طراحی شوند، بخشی سیم بپوشانند.

در اثر یک میدان الکتریکی قوی ایجاد شود ، یون ها، مولکول خنثی هوا سیم سمت صفحات فشار دهند نتیجه تولید جریان هوا کنند . پدیده عنوان جریان کرونا شناخته شود .

جوان فیگروا، مدیر نظارتی پروژه NSF SBIR گفت :"این فن اوری تحولی طراحی توسعه نیمه هادی است، چرا راه حلی مفید صرفه مشکل همیشگی گرم شدن صنعت ستوه اورده است، ارائه داده ."

با کمک تغییر فرم صفحات ، محققان قادر خواهند دشارژ مقیاس کوچک اتفاق افتد، کنترل کنند بتوانند جریان هوای ماکزیمم بدون هیچ خطری مبنی ایجاد جرقه الکتریکی تولید نمایند. نتیجه، وسیله جدید مقایسه فن مکانیکی بزرگ تر جریان هوایی سرعت 0.7 1.7 متر ثانیه ایجاد نمایند، تواند جریان بادی سرعت 2.4 متر ثانیه تولید نماید.

صفحه تغییر فرم داده شده ، بخشی دستگاه هیت سینک باشد سینگال شیلیتز امکان داد حجم دستگاه کاهش داده کارایی تاثیر جریان هوا بهبود بخشند .

شلیتز گفت: "این فناوری توانایی خنک کردن یک تراشه 25 واتی کمک یک وسیله حتی کوچکتر یک سانتی متر مکعب باشد، داراست امکان وجود دارد روزی دستگاه داخل سیلیکون مجتمع شود تراشه خود خنک کننده ساخته شوند ."

این وسیله همچنین توانایی بیشتری تحمل گرد غبار مقایسه دستگاه سابق دارد. حالی میزان جذب گرد غبار پنکه مقیاس اتاق نشیمن چیزی ایده ال معمولی پنکه وظیفه تولید جریان هوا تصفیه دارند ، همین زائدات تواند یک مانع بدی وسیله باشد ، زمانی هدف خنک سازی یک وسیله الکتریکی .

SUMO

  Simulation of Urban Mobility

  ایجاد  یک محیط واقعی VANET توسعه تست بسیار پر هزینه . رو توسعه چنین شبکه باید شبیه سازها بهره گیری نتایج انها اورد .در شبیه سازی VANET توان ا ز شبیه سازهای مختلفی جمله NS2 QualNET استفاده کرد . 

به عنوان مثال اگر خواهید پروتوکل مسیریابی بین خودروها مثلا AODV DSDV گذاشته وراندمان هریک بررسی مقایسه کنید توانید گره عنوان خودروها نظر گرفته جنبه مختلف کار کنید . ولی پیاده سازی مدل حرکتی خودروها NS2 جزئیات مورد نظر بسیار دشوار . عنوان مثال شما خواهید سه مدل خودرو سرعت متفاوت مسیر حرکت دهید خودرو اول فقط باید خط سمت چپ مسیر حرکت کند مسیر شما حاوی 4 پیچ 2 چراغ راهنما . پیاده سازی چنین ساختاری نیاز وقت مهارت زیادی دارد .از رو پیاده سازی مدل  های حرکتی مختلف خودرو NS2 نرم افزار پرقدرت دیگری نام SUMO استفاده شود .SUMO  مخفف واژه Simulation of Urban MObility  است . نرم افزاری شبیه سازی مدل حرکتی سیار شهری .با نرم افزار قادر خواهید جنبه مختلف یک شبکه خودروها جزئیات ایجاد کنید ، نقشه مدل حرکتی اماده تبدیل کنید ، اطلاعات پایگاه داده سیستم اطلاعات جغرافیایی (GIS) بخوانید NS2 انها استفاده کنید . عبارتی توانید یک شهر خودروها ، جاده ، علائم راهنمایی ... پیاده سازی کنید

 معرفی :

SUMO یک شبیه ساز ترافیک . بدین معناست SUMO قادر شبیه سازی اندازه یک شهر .البته شبیه ساز تواند شبیه سازی شبکه کوچک استفاده شود .SUMO تحت سیستم عامل windows Linux قابل اجراست .

  

   مثالی اشنایی نحوه کار SUMO  :

در بخش مثالی بسیار ساده اصول کار شبیه ساز SUMO اشنا شویم. مثال ساده شبکه ممکن ایجاد کرده اجازه میدهیم یک خودرو رانندگی کند . تمامی مثال /data/tutorial/hello مسیر نصب SUMO موجود . SUMO شبکه خیابان گره ها ( noede ) لبه (edge  ) تشکیل شده . لبه ، گره یکدیگر متصل کنند. بنابراین اگر بخواهیم یک شبکه دوخیابان ایجاد کنیم یکدیگر متصل باشند ، 3 گره دو لبه نیاز داریم .

در SUMO ، خودروها دارای نوع هستند خصوصیات اصلی انها جمله طول ، شتاب ، حداکثر سرعت ... مشخص کند . علاوه براین خودرو پارامتری نام sigma نیاز دارد یک رفتار تصادفی توجه مدل خودرو تولید کند . مقداردهی صفر پارامتر باعث تولید یک خودرو قطعی ( deterministic ) شود. اکنون یک مسیر خودرو ایجاد کنیم دو لبه گیرد.علت اینکه 2 لبه مثال استفاده کردیم یک خودرو هنگامی انتهای یک لبه رسد ناپدید شود .

 

 



امتیاز : نتيجه : مجموع 0 امتياز توسط 0 نفر

نوشته شده در جمعه ۱۳ مهر ۱۳۹۷ساعت 18:08
توسط محمدحسین | تعداد بازديد : 8 | لينك ثابت


لینک دانلود خرید پایین توضیحات

دسته بندی : وورد

نوع :  .doc ( قابل ویرایش اماده پرینت )

تعداد : 67 صفحه


 قسمتی متن : 

 

1-1- مقدمه:

سیستم ریسندگی رینگ دیرباز تولید نخ سیستم ریسندگی الیاف کوتاه مورد استفاده قرار گرفته ولی افزایش تقاضا موانعی سر راه تولید نخ سیستم وجود امده است.

افزایش مقدار تولید رینگ مستلزم عبور سریع رشته کش داده شده غلتک جلو عبور سریع الیاف منطقه مثلث تاب عبور راحت روان نخ بین شکاف عینکی جهت پیچش نخ دوک باشد. دستیابی مسائل مستلزم افزایش سرعت غلتکهای کشش، افزایش سرعت میله دوک شیطانک بالن تولیدی باشد.

غلتکهای کشش ماشین رینگ، مخصوصا غلتکهای ناحیه جلو علت طویل بودن سرعتهای بالا دچار ارتعاشات مداوم ناخواسته شوند نتیجه تاثیر منفی کشش کیفیت نخ گذارند نهایتا باعث خرابی کلیه قطعات منطقه کشش شوند. پیشگیری چنین خساراتی، دقت عمل زیادی طراحی ساخت شافتها بعمل می‌اورند مواد اولیه ویژه استفاده نمایند. الزام ضرورت هزینه ماشین سازی چندین برابر نماید. همین وضعیت هنگام افزایش سرعت میل دوک صادق است. امروزه افزایش سرعت میل دوک امکان پذیر است، لاکن افزایش چرخش شیطانک نظر تکنولوژیکی امکان پذیر نمی باشد.

بنابراین حفظ نگهداری ماشین رینگ داشتن نخ کیفیت قابل قبول بسیار انرژی پرهزینه است. یقینا اگر بتوان سرعت دوک افزایش داد شرایط کارکرد اهنگ قطعات دیگر منطقه تاب پیچش چندین برابر دقیق تر مطلوب تر خواهد لاکن شرایط فوق مشکل تر پرهزینه تر خواهد بود. تمام اوصاف فرض انکه بتوان شرایط افزایش سرعت دوک مهیا نمود، گونه که دوک سرعت زیاد بچرخد. حرکت گردش شیطانک عینکی حرارت ایجاد کند عمر شیطانک خطر اندازد. هر حال افزایش سرعت شیطانک همین وضعیت طراحی رینگ مستلزم خنثی نمودن نیروی کند کننده چرخش شیطانک سطح عینکی است. نیروی کند کننده همان نیروی اصطکاک بین شیطانک عینکی که حاصل ضرب نیروی حرکت (که افزایش سرعت بیشتر شود) ضریب اصطکاک سطح تماس بین شیطانک عینکی است. یقینا هرچه حاصل ضرب عوامل فوق صفر نزدیک شود عامل کند کننده چرخش شیطانک کم رنگ تر شود درحالیکه خاطر توام بودن دو عمل تاب پیچش کم رنگ شدن عامل کندکننده چرخش شیطانک‌برکاهش‌توان عمل پیچیدن اثر مستقیم دارد ]2[.

در رینگ هر سه عمل کشش، تاب پیچش نوعی محدود بزرگترین مشکل توام بودن تاب پیچش وابسته بودن حرکت چرخش شیطانک سرچشمه گیرد.

2-1- ریسندگی ازاد (منفصل):

سیستم ریسندگی رینگ عنوان یک روش ریسندگی عمل کشش دو عمل دیگر یعنی تاب پیچش جدا نموده، اما سیستم وابستگی دو عمل تاب پیچش محدودیت خصوصا زمینه افزایش تولید ایجاد نماید. جهت رهایی مشکل لازم وابستگی دو عمل بین رفته هر یک صورت مستقل انجام پذیرد. امر باعث ابتکار ریسندگی سیستم ازاد که اساس تفکیک سه عمل کشش، تاب پیچش نجات بن بست محدودیت رینگ مورد استفاده قرار گیرد.

در سیستم ریسندگی ازاد سه اصل مورد توجه قرار گیرد:

-کشش: صورتی که بتوان الیاف صورت مستقل یکدیگر جدا نمود امکان رهایی انها فراهم نمود. بدیهی مکانیزم کشش فوق خود عمل تجمع الیاف عنوان یک ضرورت خواهد داشت.

-تاب: طریق دوران تنها یک سر نخ صورت گیرد، درحالیکه هیچ گونه وابستگی عمل کشش پیچش نمی باشد. بدین ترتیب استفاده ازاد بودن انتهای دیگر نخ، جاری بودن تاب طول رشته (توده الیاف تجمع یافته)، انسجام الیاف استحکام بخشی نخ صورت گیرد.

-پیچش: عنوان اخرین ساده عمل ریسندگی مجزا سایر اعمال بهره گیری مکانیزم استفاده شده ماشین بوبین پیچی صورت گیرد همیشه راه افزایش سرعت تولید نخ باز گذارد امکان فراهم اورد اندازه بسته نخ حاصل محدودیت قبلی خارج گردد. (دوک رینگ بوبین مبدل شده فرصت کافی کنترل کیفیت نخ وجود اید). بدیهی که نخ حاصل روش خواص بقیه نخ متمایز خواهد بود.



امتیاز : نتيجه : مجموع 0 امتياز توسط 0 نفر

نوشته شده در جمعه ۱۳ مهر ۱۳۹۷ساعت 18:08
توسط محمدحسین | تعداد بازديد : 12 | لينك ثابت


لینک دانلود خرید پایین توضیحات

دسته بندی : وورد

نوع :  .doc ( قابل ویرایش اماده پرینت )

تعداد : 46 صفحه


 قسمتی متن : 

 

سیستم سوخت رسانی انژکتوری بنزینی :

 

چکیده

 این مقاله بررسی سیستم تزریق سوخت بنزین موتورهای جرقه پرداخته که دیر باز مورد توجه سازندگان خودرو بوده ودر راستا فعالیتهای زیادی انجام شده که منجر تولید انواع سیستمهای سوخت رسانی بنزینی انژکتوری Jetronic شده .

مقدمه :

موتورهای انژکتوری سیستم سوخت تزریقی ابتدا موتورهای دیزلی اختراع توسط المانی دستور هیتلر اصلاح گردید بتواند مورد استفاده موتور هواپیما ارتش هیتلری قرار گیرد .

می توان گفت که موتور کاربراتوری نمونه انژکتوری برتری ارجعیت دارد . ولی عدم استفاده کاربوراتور انتخاب انژکتور توسط المانی دلیل که استفاده کاربوراتور هواپیما مناطق نامناسب تمایل زیاد تولید یخ دارد وهمچنین امتیاز دیگر انواع انژکتوری تاثیر ناپذیر بودن عملکرد حین انجام مانورهای جنگی خطر ناک .

تبدیل یک سیستم انژکسیون دیزل سیستمی که بنزین استفاده کند کاری بس مشکل چون سوخت گازوییل که یک روغن سبک وزن باشد باعث شود که نوعی روغن کاری بین پمپ سیلندر سیستم انژکتوری انجام شود . مقابل ، بنزین سوختی نهایت خشک وبه کلی فاقد هر گونه قابلیت روغن کاری باشد . بنابراین تبدیل گازوییل بنزین نیاز یک تحقیق بسیار دقیق زمینه فلزهای مورد استفاده ساختمان پیستون سیلندرها دارد که نتیجه چنین عملی گران شدن هزینه ساخت باشد .

تزریق سوخت بنزین موتورهای جرقه بیشتر مانیفولد هوا سوپاپ ورودی بندرت داخل سیلندر انجام شود .

مزایای سیستم تزریقی عبارتست :

1- راندمان حجمی زیاد موتور

2- مصرف سوخت ویژه قابل قبول موتور

3- گشتاور زیاد موتور دور کم

4- احتراق کامل

5- شتاب گیری سریع موتور

سیستم Jetronic موجود :

K-Jetronic

KE-Jetronic

KE3-Jetronic

L- Jetronic

LE-Jetronic

LH-Jetronic

Mono-Jetronic

Mono-Motronic

Motronic 4.1

Motronic 1.5

Motronic 1.7

Motronic 2.8.1

اشنایی سیستم سوخت رسانی کاربراتوری انژکتوری مزایای استفاده تکنولوژی جدید سوخت رسانی خودرو

سیستم سوخت رسانی خودرو مانند دستگاه گوارش دستگاه تنفسی بدن انسان ضروری بسیار حساس بایستی انرژی لازم استفاده کار خودرو فراهم سازد . اما سیستم‌های سوخت رسانی چگونه چنین کاری انجام میدهند ؟ چند نوع هستند ؟ مزایا معایب نوع سیستم‌ها چیست ؟ چه نوع سیستمی خودرو اقتصادی تر مناسب تر ؟ . . . ده‌ها سئوال دیگر ممکن همه کسانی نوعی خودرو سر کار دارند پیش اید . سال 1383 ساخت خودرو سواری کاربراتوری تقریبا حالت تعلیق امده شرکت تنها مجازند سیستم انژکتوری محصولات خود استفاده کنند . حال انکه تعدادی رانندگان قدیمی خودرو همچنان استفاده خودروهای کاربراتوری اصرار ورزند . اصلا کاربراتور انژکتور چه تفاوتی دارند ؟ چه کاری انجام دهند ؟ کدامیک دیگری ارجحیت دارد ؟ . . . سئوالات مشابه دیگر . نوشتار سعی داریم صورت اختصار هر دو نوع سیستم سوخت رسانی اشنا شویم نهایت مزایا معایب هر دو اشنایی پیدا کرده بتوانیم درستی خصوص استفاده سیستم خودرو تصمیم گیری نماییم .

کاربراتور چیست ؟

کاربراتور مهم قطعه سیستم سوخت رسانی کاربراتوری . وظیفه اصلی کاربراتور تهیه مخلوط مناسبی هوا سوخت شرایط مختلف کار موتور باشد . یک کاربراتور بایستی خواسته زیر براورده سازد :

1 . تهیه مخلوط صحیح هوا سوخت شرایط مختلف کار موتور زمانی بسیارکوتاه

2 . مصرف کم سوخت وضعیت کار عادی موتور

3 . امکان تامین حداکثر قدرت حالت بار کامل

4 . روشن شدن موتور هر درجه حرارت کارکرد منظم حالت دور ارام

5 . پایداری تنظیم انجام یافته کاربراتور یک مدت طولانی امکان تنظیم توجه شرایط کاری موتور

6 . سادگی ، قابلیت اطمینان دوام

7 . سهولت تعمیر نگهداری



امتیاز : نتيجه : مجموع 0 امتياز توسط 0 نفر

نوشته شده در جمعه ۱۳ مهر ۱۳۹۷ساعت 18:09
توسط محمدحسین | تعداد بازديد : 5 | لينك ثابت


لینک دانلود خرید پایین توضیحات

دسته بندی : وورد

نوع :  .doc ( قابل ویرایش اماده پرینت )

تعداد : 40 صفحه


 قسمتی متن : 

 

 

موضوع :

سیستم قدرت نیروگاه

درس مربوطه:

مبانی سیستمهای قدرت

استاد :

جناب اقای کریمی

محقق :

جواد عابدی

بهار 87

نیروگاه

معرفی انواع نیروگاه ها

نیروگاه دیزلی

نیروگاه ابی

نیروگاه اتمی

نیروگاه گازی

نیروگاه بخاری

نیروگاه مختلط

مقدمه کلی:

در مقاله برسی کلی نیروگاه حرارتی نیروگاه اتمی میپردازیم

و اشارهای نیروگاس سیکل ترکیبی شده است

نیروگاه حرارتی

مقدمه

نیروگاه حرارتی جهت تولید انرژی الکتریکی بکار می‌رود عمل پره‌های توربین بخار توسط فشار زیاد بخار اب ، حرکت امده ژنراتور توربین کوپل شده است، چرخش می‌اورد. نتیجه ژنراتور انرژی الکتریکی تولید می‌کند. نیروگاه حرارتی مقدار زیادی اب نیاز دارد. نتیجه محلهایی اب فراوانی یافت می‌شود، ترجیحا نوع نیروگاه استفاده می‌شود. چون انرژی الکتریکی روشهای دیگری ، مثل انرژی اب پشت سدها (توربین ابی) ، انرژی باد (توربین بادی) ، انرژی سوخت (توربین گازی) انرژی اتمی می‌توان تهیه کرد. سوخت نیروگاه حرارتی شامل ، فروت گازوئیل طبیعی است.

 

مشخصات فنی نیروگاه

سوخت

سوخت اصلی نیروگاه ، سوخت سنگین (مازوت) می‌باشد توسط تانکرها حمل طریق ایستگاه تخلیه سوخت سه مخزن 33000 متر مکعبی ذخیره می‌گردد. سوخت راه اندازی ، سوخت سبک (گازوئیل) یک مخزن 430 متر مکعبی نگهداری می‌شود.

اب

اب مصرفی نیروگاه ، جهت تولید بخار مصرف برج خنک کن سیستم اتش نشانی ، طریق چاه عمیق تامین می‌گردد.

سیستم خنک کن

برج خنک کن نیروگاه نوع تر می‌باشد 18 عدد فن (خنک کن) دارد هر یک دارای الکتروموتوری قدرت 132kw سرعت سرعت 141RPM می‌باشد و



امتیاز : نتيجه : مجموع 0 امتياز توسط 0 نفر

نوشته شده در جمعه ۱۳ مهر ۱۳۹۷ساعت 18:10
توسط محمدحسین | تعداد بازديد : 5 | لينك ثابت


لینک دانلود خرید پایین توضیحات

دسته بندی : وورد

نوع :  .doc ( قابل ویرایش اماده پرینت )

تعداد : 43 صفحه


 قسمتی متن : 

 

فهرست مطالب

عنوان صفحه

مقدمه 1

فصل اول : معرفی بانک اطلاعاتی سیستم دفترچه تلفن یادداشتهای روزانه

1-1) معرفی بانک اطلاعاتی 3

1-2) بانک اطلاعاتی چیست ؟ 3

1-2-1) استفاده سیستمهای اطلاعاتی ساده 3

1-2-2) استفاده بانکهای اطلاعاتی 3

1-2-3) مزایای استفاده بانک اطلاعاتی 3

1-2-4) معایب استفاده سیستم بانک اطلاعاتی 4

1-3) بانک اطلاعاتی ویژوال بیسیک 4

1-4) ساختار بانک اطلاعاتی 5

1-5) جدول بانک اطلاعاتی 5

1-6) سیستم مدیریت پایگاه داده‌ها 6

1-7) پایگاه داده‌های پیمایشی 6

1-8) پایگاه داده‌های رابطه‌ای 7

1-9) پایگاه داده‌های چند بعدی 7

1-10) پایگاه داده‌های شیء 7

1-11) ویژگی‌های سیستم مدیریت پایگاه داده‌ها 8

1-12) سیستم‌های متداول مدیریت پایگاه داده‌ها 8

1-13) تعریف کلی اکسسAccess 9

1-13-1) اجزاء بانک اطلاعاتی اکسس 9

1-14) نمودار گردش داده (DFD ) 9

1-15) فرایندها 10

1-16) فایلها انبار داده 10

1-17) نهادهای خارجی 10

1-18) جریان داده 11

1-19) توصیف سیستم نمودارهای جریان داده 11

1-20) ویژگیهای DFD خوب 11

1-20-1) تفاوت بین فلو چارت نمودارهای جریان داده 11

فصل دوم : طراحی پایگاه داده دفترچه تلفن یادداشتهای روزانه

2–1) طراحی پایگاه داده دفترچه تلفن یادداشتهای روزانه 13

2-1-1) جدول اطلاعات تلفن 13

2-1-2) جدول یادداشتهای روزانه 13

فصل سوم : ویژوال بیسیک

مقدمه 15

3-1) سبک برنامه نویسی 15

3-1-1) سبک برنامه نویسی سنتی 15

3-1-2) برنامه نویسی ساخت فته 15

3-1-3) برنامه نویسی شیءگرا 16

3-2) فرمهای برنامه 16

3-3) انواع داده 16

3-3-1) داده عددی 17

3-3-2) انواع غیر عددی 17

3-4) راه اندازی ویژوال بیسیک 18

3- 5) پنجره Project 19

3-6) پنجره Properties 20

3-7) پنجره Form Layout 20

3-8) جعبه ابزار 21

فصل چهارم : راهنمای استفاده سیستم دفترچه تلفن یادداشتهای روزانه

4-1) وارد کردن رمز عبور 23

4–2) اصلی برنامه 23

4–3) ثبت دفترچه تلفن 24

4–4) ویرایش دفترچه تلفن 24

4–5) حذف دفترچه تلفن 25

4–6) جستجو دفترچه تلفن 25

4–7) چاپ لیست دفترچه تلفن 26

4–8) یاداشتهای روزانه 26

4–9) جستجو یاداشتهای روزانه 27

4–10) راهنما 28

فصل پنجم : ضمیمه ها

5-1) ضمیمه 1 30

5-2) ضمیمه 2 31

5-3) ضمیمه 3 31

5-4) ضمیمه 4 32

فهرست اشکال

عنوان صفحه

شکل(1-1) سیستم پردازش 4

شکل(1-2) نمونه جدول اطلاعاتی بانک اطلاعاتی 6

شکل(1-3) DFD سیستم دفترچه تلفن یادداشتهای روزانه 10

شکل(3-1) نمونه فرم 16

شکل(3-2) اول ویژوال بیسیک 18

شکل(3-3) ویژوال بیسیک حاوی فرم 19

شکل(3-4) پنجره Project 19

شکل(3-9) معرفی عناصر موجود جعبه ابزار 21

شکل (4-1) وارد کردن رمز عبور 23

شکل (4–2) اصلی برنامه 23

شکل (4–3) ثبت دفترچه تلفن 24

شکل (4–4) ویرایش دفترچه تلفن 24

شکل (4–5) حذف لیست اطلاعات 25

شکل (4–6) جستجو دفترچه تلفن 25

شکل (4–7) چاپ لیست دفترچه تلفن 26

شکل (4–8) ثبت اطلاعات روزانه 26

شکل (4–9) جستجو یاداشتهای روزانه 27

شکل (4–10) نمایش اطلاعات 27

شکل (4–11) راهنما 28

فهرست جداول

عنوان صفحه

جدول(1-1) انواع فیلدها بانک اطلاعاتی اکسس 5

جدول(1-2) انواع فیلدهای عددی بانک اطلاعاتی اکسس 6

جدول(2–1) جدول اطلاعات تلفن 13

جدول(2–2) جدول یادداشتهای روزانه 13

جدول(3-1) مربوط انواع داده عددی 17

جدول(3-2) مربوط انواع غیر عددی 17

جدول(5-1) انواع داده عددی ویژوال بیسیک 30

جدول(5-2) انواع داده غیر عددی درویژوا ل بیسیک 31

جدول(5-3) جدول عملگرهای حسابی 31

جدول(5-4) جدول عملگرهای رابطه 32

جدول(5-5) جدول عملگرهای منطقی 32



امتیاز : نتيجه : مجموع 0 امتياز توسط 0 نفر

نوشته شده در جمعه ۱۳ مهر ۱۳۹۷ساعت 18:11
توسط محمدحسین | تعداد بازديد : 8 | لينك ثابت


لینک دانلود خرید پایین توضیحات

دسته بندی : وورد

نوع :  .docx ( قابل ویرایش اماده پرینت )

تعداد : 17 صفحه


 قسمتی متن : 

 

سیستم مولتی پلکس پژو 206

مقدمه:

از اولین خودرویی سری تولید انبوه تولید کنون زمان زیادی گذرد. پروسه تولید خودروها پیشرفت زیادی کرده وقطعات یکی پس دیگری دچار تغییرات تکنولوژیک شده اند، اما چیزی چند سال پیش تقریبا بدون تغییر مانده سیم دسته سیم خودرو استفاده شود. لزوم تغییر ارتقای کیفی انها بدان جا مهم اگر نگاهی گذرا میزان تراکم وطول انها خودرو داشته باشیم خواهیم دید حجم وزن عمده خودروها دسته سیمها تشکیل دهد. اصولا هنگام برخورد اول سیستم الکترونیک خودرو پژو اولین چیزی نظر ما خود جلب کند دسته سیمها وتعداد زیاد سیمهایی قطعات مختلف برقی یکدیگر متصل کنند.

نمودار زیرکه صورت کلی مجموع طول سیم تعداد اتصالات یک خودروی عمومی نشان دهد خودروهای نام اشنای پژو 405 605 قابل مقایسه است

 

دیاگرام میزان تغییرات دسته سیمها

/

 

تکنولوژی مولتی پلکس راه حل کامل مناسبی حل معظل علی رغم پیچیدگی نسبتا زیاد تئوریک درستی حد امکان موجب کاهش میزان استفاده سیم متعدد خودرو شود. تکنولوژی اولین بار صنعت ارتباطات کلامی کار گرفته شهرها روستا کمک دو رشته سیم یکدیگر وصل کرد. پس صنعت تکنولوژی ماکروویو تلفیق شده سپس نوبت صنایع خودرو رسید. سیستم مولتی پلکس یکی سیستمهای نوین ارتباطی بوده اغلب شرکت صنعتی ارتباط تجهیزات کامپیوترها یکدیگر مورد استفاده قرار گیرد یکی جدیدترین پیشرفت تکنیکی باشد موجبات تحولات عظیمی صنایع مختلف وجود اورده است.

سازنده مختلفی زمینه کار کرده اند هر یک نوبه خود مزایا محدودیت خاص خود دارند. معروف استانداردهای مولتی پلکس توان موارد زیر اشاره کرد :

استاندارد J 1850 : ساخت امریکا خودرو شرکت کرایسلر ، جنرال موتور فورد استفاده شود.

استاندارد Proprietary : ساخت ژاپن خودرو شرکت ژاپنی استفاده شود.

استاندارد ABUS : ساخت المان خودرو شرکت فولکس واگن استفاده شود.

استاندارد VAN : ساخت فرانسه رور خودرو شرکت پژو رنو استفاده شود .

استاندارد CAN : ساخت المان خودرو شرکت بنز ، ام ، ولوو فیات استفاده شود .

نکته مهم :

در میان استاندارد ارتباطی ، استنادارد CAN نسبتا موفق تر بوده اکنون بین شرکت سازنده خودرو تمایل نسبی استفاده خودرو تولیدی وجود دارد. خودرو پژو استاندارد VAN CAN استفاده شده است.

دلایل نیاز استفاده سیستم مولتی پلکس

1 _ افزایش بیش حد تعداد ارتباطات بین ECU سنکرون سازی : اگر زیر داشبورد پژو 405 607 نگاه کنید مطلب تصدیق کنید.

2 _ افزایش بیش حد تعداد قطعات الکتریکی نیاز اینده نگری : مطلب خودرو ایرانی اکثرا واجد کسری ECU شرکت سازنده هستند کمتر دیده شود اما دقت خودروهایی مانند پژو 607 مهم پی بریم.

3 _ نیاز ساده سازی بین دسته سیم : ساده سازی موضوع مهمی حتی 206 غیر مولتی پلکس ابداع BSI مورد توجه قرار گرفته است.

4 _ افزایش کیفیت ، راحتی ایمنی : فاکتورها دنیای جدیدی پیشاروی خودرو باز کنند سیستم غیر مولتی پلکس سادگی قابل استحصال نبودهو صورت امکان ، چندین ده متر سیم نیاز . عامل خودرو پژو رقم اخر 6 7 اینده 8 ختم شود خوبی استفاده شده موضوع بحث خواهد .

5 _ تنظیمات جدید ( الودگی ، سیستم ترمز ... ) : اتصال سیستم جدید کارایی بیشتری دارد مورد توضیح داده خواهد .

6 _ افزایش کیفیت کمیت عیب یابی : کسانی ا شنایی مختصری دستگاه عیب یاب استاندارد دارند هر دو خودروی 206 غیر مولتی پلکس مولتی پلکس کار کرده اند دانند چه حد کارایی دستگاه عیب یاب خودروی مولتی پلکس بالاتر گونه ریزترین فرمانبرهای موجود خودرو حتی سوزن امپر دور موتور توان جداگانه تست کرد. حالی سیستم غیر مولتی پلکس موضوع سادگی نیست.

7 _ مدیریت همگون قطعات تولید شده توسط سازنده مختلف : یکی معظلات سازنده خودرو اداپته کردن قطعات شرکت مختلف سیستم خودروی هاست. حالی سیستم جدید تنها کافی سفارش قطعه داده شود بتواند طبق استاندارد شبکه اطلاعات خود وارد خودرو کند. حالت اضافه کردن سیستم جدید کاری بسیار ساده بوده خودرو قابلیت افزایش اپشن اطمینان بیشتر صرف هزینه کمتر دارا است.

 

هندسه شبکه اطلاعاتی

انواع هندسه شبکه اطلاعاتی مولتی پلکس شرح زیر :

1 _ شبکه Star : پیکر بندی ستاره تمامی ECU طور جداگانه یک ECU مرکزی متصل شوند.

2 _ شبکه Bus : شبکه تمامی ECU طور جداگانه پس اتصال دو خط گذرگاه داده یکدیگر متصل شوند.

3 _ شبکه Tree : شبکه مجموعه شبکه Star Bus باشد.

4 _ شبکه Ring : شبکه هر ECU حد فاصل بین دو ECU دیگر است.

5 _ شبکه Lattice : شبکه ارتباط بین ECU صورت رندوم برقرار شود.

 

نکته مهم :

شبکه مولتی پلکس خودرو 206 یک نظر نظر گرفتن BSI عنوان ECU مرکزی شبکه Star ، نظر دیگر توجه انتقال داده دو خط سیم پیچیده شبکه Bus یک دید دیگر توجه قرار گرفتن یک ECU بین دو ECU دیگر شبکه Ring خواهد بود.

نحوه انتقال اطلاعات شبکه مولتی پلکس

1 _ خط تلفن.

2 _ دو رشته سیم پیچیده فرکانس بالا.

3 _ سیم کواکسیال.

4 _ فیبر نوری.

5 _ ارتباط مادون قرمز.

6 _ ارتباط رادیویی.

نکته:

در خودروی 206 روش دو رشته سیم پیجیده استفاده شده است.

مختصری موضوع چگونگی تبدیل اعداد کدها

با توجه سیستم مولتی پلکس خودروی 206 دیجیتال بنابر اعداد ، متغیر پارامتر ارائه شده توسط کنترل یونبت باید اعداد دیجیتال واقع همان صفر یک هستند تبدیل شوند. عمل سادگی مثال زیر انجام شود :

1 _ تبدیل دمای 19 درجه هوا ، حس شده توسط سنسور دمای هوا خارج خودرو کد دیجیتال:

19/2 = 9 R = 1

9/2 = 4 R = 1

4/2 = 2 R = 0

2/2 = 1 R = 0

1/2 = 0 R = 1 ↑  

نکته:

نحوه خواندن اعداد ( R ) پایین بالا است.

در نتیجه عدد 19 مبنای 10 برابر کد دیجیتال 10011 مبنای 2 است.

این عدد شبکه ارسال شده سپس توسط یونیت دیگری دریافت شود. یونیت مقصد باید کد رمز گشایی نماید ، لذا روش زیر کار برد :

2 _ کدگشایی 10011 دست اوردن مجدد دمای هوای حس شده توسط سنسور دمای هوای خارج خودرو :

10011 = 1*2 +1*2 +0*2 +0*2 +1*2 = 1+2+0+0+16 = 19

در نتیجه عدد 10011 مبنای دیجیتال برابر عدد 19 مبنای 10 است

نحوه اشکارسازی خطا انتقال اطلاعات سیستم مولتی پلکس

1 _ امکان برگشت اطلاعات چک مجدد.

2 _ استفاده متد چک سام Check sum .

3 _ استفاده متد بیت پریتی Parity .

4 _ استفاده متد کنترل CRC ( Cycle Redundancy Code ). روش نظر گرفتن طول پیام ، فریم اطلاعاتی کوچکی طول 15 بیت ساخته ارسال کردد بروز خطا انتقال اطلاعات قابل اشکار سازی تصحیح است.

5 _ عملیات تصحیح خطاها.

نکته:

در 206 مولتی پلکس اشکار سازی خطا ارسال اطلاعات روش کنترل CRC استفاده شود.

 

اهداف استفاده سیستم مولتی پلک 206

به طور کلی مهم اهداف سیستم مولتی پلکس 206 توان شرح زیر بیان داشت :

1 _ تقلیل میزان دسته سیم جهت تسهیم اطلاعات مشترک سیستم الکترونیک خودرو.

مثال: اطلاعات نور خودرو ( BSI , COM 2000 …, ).

اطلاعات موتور خودرو ( سرعت ، دما ، ... ) ECU امپر ، گیربکس ... .

2 _ توسعه سیستم مختلف خودرو استفاده یک متدولوژی مشترک.

مثال: CD changer سیستم ناوبری ... .



امتیاز : نتيجه : مجموع 0 امتياز توسط 0 نفر

نوشته شده در جمعه ۱۳ مهر ۱۳۹۷ساعت 18:11
توسط محمدحسین | تعداد بازديد : 4 | لينك ثابت


لینک دانلود خرید پایین توضیحات

دسته بندی : وورد

نوع :  .doc ( قابل ویرایش اماده پرینت )

تعداد : 10 صفحه


 قسمتی متن : 

 

مقدمه

سیستماتیک یکی شاخه‌های بسیار قدیمی مهم علم گیاه شناسی است. انسانهای اولیه گیاهان خوراکی دارویی اطراف خود توجه خاصی داشتند صدها نوع انها می‌شناختند ترتیب نخستین گروههای تاکسونومیک گیاهی اساس چنین شناختی شکل گرفت. سیستماتیک گیاهی اختلافات بارز برجسته گروههای گیاهی تصویر می‌کند.

نام هرگیاه واقع کلیدی دریچه‌ای زیست شناسی گیاه گشوده می‌شود. سیستماتیک گیاهی باشناخت نامگذاری گیاهان نظم کشیدن انها گروههای خویشاوند بسیار نزدیکی همچون جنس ، خانواده ... سروکار دارد. بطور کلی علم شامل مجموعه فعالیتهایی منظور سازماندهی ثبت تنوع گیاهان انجام می‌شود.

 

تاریخچه

تا سده هجدهم میلادی ، بیشترین توجه شناخت طبقه ‌بندی گیاهان زراعی دارویی معطوف می‌گردید طبعا سیستم رده‌بندی مصنوعی ، غالبا اساس مشخصات کاربردی گیاهان استوار مورد استفاده قرار می‌گرفت اواسط سده سیستم نامگذاری طبقه بندی پیشنهاد توسط لینه تحولی علم طبقه ‌بندی گیاهان پدید اورد.

در اواخر سده هجدهم میلادی نظر غالب گیاه شناسان سیستم‌های طبقه‌ بندی طبیعی پایه صفات ریخت شناسی گیاهان استوار جلب گردید. سده نوزدهم میلادی ارائه نظریه تکاملی داروین توجه توالی تکاملی طبقه ‌بندی گیاهان ، مبنای طبقه بندی فیلوژنتیک پایه گذاری سده بیستم میلادی سیستم‌های فیلوژنتیک واقعی رسید اساس رده بندی نوین معاصر تشکیل می‌دهد.

اهداف سیستماتیک گیاهی

سیستماتیک گیاهی 4 هدف دنبال می‌کند.

فهرست کردن فلور جهان

ارائه راه منظور شناسایی ایجاد ارتباط

بوجود اوردن یک سیستم ارتباطی مستقیم جهانی

نشان دادن مفاهیم تکاملی تنوع عالم گیاهی

سیستم‌های طبقه بندی امروزی خلاف سیستم‌های قدیمی‌تر ، تنها پایه مشخصات مورفولوژیک استوار نبوده بلکه سایر اختصاصات بیولوژیک گیاهان طبقه بندی بکار می‌گیرد راستا ، توجه جنبه‌های تکاملی ، وابستگی‌های ژنتیکی ساختار شیمیایی انها تاکید بیشتری برخوردار است.

توجه اصل عمومی تک نیایی تاکسون‌ها سیستماتیک گیاهی اهمیت شناخت کاربرد علم تکامل گیاهان دستیابی قرابتها دودمانهای تکاملی سطوح نظام سلسه نسب روشن می‌سازد. چون سیستمهای طبقه بندی امروزی پایه صفات متعددی استوارند ریخت شناسی تنهایی اساس طبقه بندی تشکیل نمی‌دهد، لذا لزوما تمام صفات مورفولوژیک دارای ارزش یکسانی طبقه بندی توصیف تاکسونها نبوده هر مورد دارای کاربرد خاص خواهند بود.

 

مراحل سیستماتیک گیاهی

سیاحت اکتشاف جمع اوری گیاهان

پرس کردن خشک کردن گیاهان تهیه هرباریوم گیاهی

دوره سنتز استفاده ویژگیهای ریخت شناسی ، شکل ساختار گیاهان منظور طبقه بندی انها

مرحله تجربی تفسیر اطلاعات بدست امده قالب واژه‌های تکاملی وفیلوژنتیک مربوط می‌شود.

شاخصهای ریخت شناسی فیلوژنی

صفات ابتدایی طبقه بندی فلوژنی مفهوم صفاتی مقدم‌تر صفات دیگر بوجود امده‌اند نه صفات ساده‌تر قبال پیچیده‌تر امر بخصوص موضوع گیاهان گلدار مشهورتر مثال گیاهان یکساله پایا دو ساله گروهها گیاهان چوبی اشتقاق یافته‌اند گلهای دو جنسی مقدم گلهای تک‌جنسی‌اند. میزان تکامل تمام اندامهای گیاه همیشه یکسان نیست ممکن برخی اندامها تخصصیتر سایر اندامها شده بعضی تاکسونها هر دو صفات پیشرفته ابتدایی خود داشته باشند.

طبقه بندی سلسله گیاهان

گیاهان خشکی اولیه دوره دونین ظاهر شده فاقد ریشه ساقه برگ بوده ظاهری شبیه جلبکها داشته‌اند. قدیمی‌ترین سنگواره‌های بدست امده عنوان نیاکان گیاهان اوندی شناخته می‌شوند مربوط دو گیاه منقرض شده Zosterophllumo Phynia می‌باشد. احتمال زیاد بریوفیتا قبل شکل گیری تمایز دستگاههای اوندی گیاهان مسیر تکاملی انها منشعب شده‌اند. هر صورت سنگواره‌ای بریوفیت‌های اولیه دست نیست.

گیاهان نوعZosterphyllum منشا لیکوپودیوفیتا می‌باشند. گروه اواخر دوارن پالئوزوئیک دارای پراکندگی وسیع انواع متعددی بوده اند. لیکن امروزه فقط معدودی جنس‌های علفی حیات خود ادامه می‌دهند. گیاهان نوع Phynia عنوان نیاکان سایر گیاهان اوندی شمار می‌ایند نوبه خود مسیرهای متفاوتی تکامل یافته‌اند.



امتیاز : نتيجه : مجموع 0 امتياز توسط 0 نفر

نوشته شده در جمعه ۱۳ مهر ۱۳۹۷ساعت 18:12
توسط محمدحسین | تعداد بازديد : 5 | لينك ثابت


لینک دانلود خرید پایین توضیحات

دسته بندی : وورد

نوع :  .doc ( قابل ویرایش اماده پرینت )

تعداد : 35 صفحه


 قسمتی متن : 

 

سیستمهای اطلاعاتی حسابداری سازمانهای خدماتی غیر انتفاعی

در میان پرسشهای مهمی شما باید قادر باشید پس خواندن فصل انها پاسخ دهید ، سئوالات زیر مطرح شوند :

مشکلات معمول سیستمهای اطلاعاتی حسابداری سازمانهای خدماتی نظیر دفاتر حقوقی کلینیکهای پزشکی چه هستند ؟

چرا یک سازمان خدماتی نظیر دفتر مشاوره فاقد دارایی « موجودی کالا » ترازنامه خود باشد ؟

چرا سیستمهای برنامه ریزی کنترل بودجه سازمانهای خدماتی معمولا اثرگذاری کمتری نسبت سیستمهای بودجه سازمانهای غیر خدماتی ؟

برنامه ریزی کنترل بودجه موثر یک سازمان غیر انتفاعی نظیر دانشگاه دولتی مهمتر یک سازمان انتفاعی محور ؟

ایا یک بیمارستان عنوان یک سازمان خدماتی ، یک سازمان غیر انتفاعی ترکیبی هر دو نهاد طبقه بندی شود ؟

مقدمه

تا اندازه سازمانهای خدماتی ( نظیر دفاتر حقوقی ، دفاتر حسابداران مجاز ، دفاتر مشاوره ، کلینیکهای پزشکی ، بانکها رستورانها ) سازمانهای غیر انتفاعی ( نظیر دانشگاهها ، ارتش پلیس ) توجه کمتری شده . طور معمول یک نهاد خدماتی جای « کالاهای ملموس » ، « خدمات ناملموس » مشتریان خود ارائه نموده یک سازمان غیر انتفاعی است. انجائیکه یک سازمان غیر انتفاعی ( گاهی اوقات یک سازمان سودناخواه نامیده شود ) عمدتا « خدمات ناملموس » مشتریان خود عرضه میدارد ، سازمان غیر انتفاعی نوعی سازمان خدماتی . حال براساس تعریف ، سازمانهای غیر انتفاعی سود محور نیستند . دستاوردها موفقیت سازمانها براساس سهم انها رفاه عمومی جامعه مورد ارزیابی قرار گیرد .

در فصل برخی جنبه عملیاتی عمده سازمانهای خدماتی سازمانهای غیر انتفاعی مورد تجزیه تحلیل قرار گرفته . انجائیکه بسیاری فارغ التحصیلان دانشگاهها سرانجام سوی یکی سازمانها خدمت گرفته شوند ، پوشش نهادها فصل ضروری . توجه عمده, بحث بررسی ویژگیهای سیستم اطلاعاتی حسابداری منحصر نهادهای خدماتی غیر انتفاعی اختصاص خواهد یافت . همچنین نمونه عملی کاربرد کامپیوتر سازمانهای خدماتی غیر انتفاعی فراهم گردیده .

سازمانهای خدماتی

اصطلاح سازمانهای خدماتی ، محدوده گسترده موسسات تجاری گیرد خدماتی مشتریان خود ارانه نمایند .

رستورانها ، هتلها ، مغازه ارایش زیبایی ، دفاتر حقوقی ، دفاتر حسابداران مجاز ، دفاتر حمل نقل ، کلینیکهای پزشکی ، دفاتر مشاوره ، استودیوهای تلویزیونی نهادهای ورزشی نظیر تیمهای حرفه بیسبال فوتبال گروه تجاری سازمان خدماتی قرار گیرند .

ویژگیهای منحصر فرد سازمانهای خدماتی

سازمانهای خدماتی مقایسه سازمانهایی کالاهای ملموس ( نظیر تولید کنندگان اتومبیل) مشتریان خود عرضه کنند ، دارای خصوصیات عملیاتی منحصر فردی باشند . ویژگیهای متمایز کننده اغلب نهادهای خدماتی عبارتند (1) عدم وجود موجودی کالای قابل فروش ، (2) اهمیت کارکنان حرفه ، (3) دشواری اندازه گیری کیفی کمی محصول فراورده (4) کوچکی اندازه .

اکنون هر یک چهار خصوصیت خواهیم پرداخت .

فقدان موجودی کالا

این خصوصیت تواند فعالیتهای کسب درامد یک سازمان خدماتی تاثیر عمده داشته باشد . یک تولید کننده کالاهای ملموس ( نظیر کمپانی Alan کالاهای ورزشی تولید کند) فروشهای جاری اتی خود موجودی کالا تولید کند . موجودی عنوان یک ذخیره احتیاطی مقابل نوسانات احتمالی فروشهای اتی عمل نماید . عنوان مثال ، صورتیکه کمپانی Alan انتظار داشته باشد فروش ماه بعد وسایل بسکتبال بیش طرفیت تولیدی کارخانه باشد ، کمپانی تواند تولید ماه جاری کارخانه افزایش دهد . گرنه ، اگر کمپانی مقداری فروش کالاهای ورزشی ماه نتیجه بازاریابی ضعیف دست بدهد ، شاید بتواند ماههای بعد فروشها جبران نماید ( عنوان مثال طریق برنامه بازاریابی موثرند) . اغلب سازمانهای خدماتی نمی توانند ، موجودی کالایی فروشهای فعلی اتی خود تهیه نمایند . اصطلاح موجودی سازمان خدماتی تلاش کسب درامد خود فروش رساند شامل خدماتی کارکنان سازمان مشتریان فراهم نمایند . خدمات نمی توان یک موجودی ، جمع اوری نمود . بنابراین ، هرگونه نقص کسب درامد ارائه خدمات نمی تواند فردا ماه بعد جبران گردد . درامدی نتیجه عدم فراهم نمودن خدمات امروز دست میرود ، احتمالا هر گز دست نخواهد امد .

به عنوان مثال ممکن رستوران FINE TASTE شنبه شب ناچار باشدتا برخی مشتریان خود رابه خاطر رزرو شدن میزهای موجود ، رد کند . احتمالا مشتریان رستوران دیگری میز رزو میکنند نتیجه رستوران FINE TASTE همیشه درامدی توانست بعد ظهر مشتریان داشته باشد, دست داده است. البته ممکن مشتریانی شنبه شب رد شده اند ، یکشنبه شب اخر هفته بعد رستوران میز رزرو نمایند . بااین حال نکته یک سازمان خدماتی نظیر رستوران قادر انبار کردن موجودی رفع تفاضای نوسانات فروش نمی باشد . ممکن میزهای غذاخوری رستوران FINE TASTE دوشنبه شب خالی بماند ، درحالی تقاضای میز غذا خوری شنبه شب بیش میزان عرضه . حالت ایده ال مدیریت رستوران توانست افزایش تدریجی موجودی خدمات غذاخوری دوشنبه شب طراحی کند سپس خدمات شنبه شب فروش برسد . واضح گونه افزایش تدریجی موجودی ، غیر ممکن خواهد بود.

اهمیت کارکنان حرفه ای

در بسیاری سازمانهای خدماتی ، "مهمترین منابع" دارایی مهارتهای تخصصی پرسنل باشد . واقع ، کارکنان ماهر فعالیت موثر سازمانهای غیر خدماتی نظیر شرکتهای تولیدی اهمیت فراوانی برخوردارند . اما موضوع بسیاری سازمانهای خدماتی تنها محصول ارائه شده ، نبوغ حرفه منابع انسانی باشد . عنوان مثال ، یک دفتر حقوقی نمی تواند بدون وکلای اموزش دیده خوبی عمل نماید . همین ترتیب ، چگونه یک تیم فوتبال تواند بدون نبوغ ورزشکاران خود فعالیت نماید ؟

ارزیابی کمی کیفی محصول ( خروجی )

در یک شرکت تولیدی نظیر کمپانی Alan ، حسابداران موسسه توانند استاندارهای کمی کیفی اقلام تولید شده توسعه دهند . صورتیکه ، مقدار کالاهای ورزشی تولید شده یک دوره خاص گونه چشمگیر مقدار استاندارد پیش تعیین شده متفاوت باشد ، گزارشهای مدیریتی مبتنی انحرافات توان هدف



امتیاز : نتيجه : مجموع 0 امتياز توسط 0 نفر

نوشته شده در جمعه ۱۳ مهر ۱۳۹۷ساعت 18:13
توسط محمدحسین | تعداد بازديد : 19 | لينك ثابت


لینک دانلود خرید پایین توضیحات

دسته بندی : وورد

نوع :  .doc ( قابل ویرایش اماده پرینت )

تعداد : 10 صفحه


 قسمتی متن : 

 

نام فضا

مدت روشنایی

نوع چراغ

اداری

(250-300)Lx

فلورسنت لووردار

راهروها

(150-170)Lx

فلورسنت لووردار

ابدارخانه خدماتی

(120-150)Lx

فلورسنتی رفلکتوری

موتورخانه تاسیساتی

(120-150)Lx

فلورسنت رفلکتوری

راه پله ها

(120-150)Lx

فلورسنت کامپکت گرین

محوطه

(10-15)Lx

چراغهای پارکی

چیدمان چراغها رعایت مسایل معماری داخلی هماهنگی دریچه هوای تاسیسات مکانیکی خواهد بود. جهت حفظ ایمنی کارکنان خروج ساختمان همچنین عدم اختلال امور اداری طول روز سعی شود 30 الی 50 درصد روشنایی اتاقها سرویسها 100 درصد راه پله راهروها برق اضطراری لحاظ شود.

مدارهای روشنائی دارای لوله کشی مداربندی مستقل بوده براساس اجرای لوله کشی کف سیستم ارتباط کلید کلید توصیه شود.

3- پریزهای برق:

در هر فضا جهت بهره برداری تغذیه سیستمهای برق متحرک تعداید پریز برق منظور شود. محل پریزها اساس مبلمان اداری دیوارها خواهد بود.

سیستم اعلام حریق پیشنهادی پروژه نوع عادی (Conventional) باشد منوظر دست یابی تشخیص سریع محل حریق علاوه زون بندی مناسب، چراغهای نشانگر (Indicotor) ورودی اتاقها استفاده گردد.

10- سیستم پیام رسانی صوتی:

جهت پخش پیامهای عمومی کارکنان اداری سیستم صوتی راهروها طبقات مداربندی خاصی که امکان مستقل کرده فضاها وجود داشته بادش استفاده شود. محل مرکز صوتی تجهیزات ضبط پخش تقویت کننده کنار مرکز تلفن اپراتور مشترک تواند باشد.

سیستم صوتی سالن اجتماعات مسجد رستوران مستقل شبکه صوتی ساختمان خواهد بود. محوطه توان پوشش صوتی لحاظ کرد. بکارگیری بلندگوهای ستونی جهت فضای باز بلندگوهای سقفی دیواری کوچک (حداکثر 5w) فضاهای اداری مناسب خواهد بود.

11- سیستم انتن مرکزی مادر ساعت:

با توجه کاربری عمومی ساختمان که اداری باشد ضرورتی نصب مادر ساعت مشاهده نمی شود انتن مرکزی پروژه کاربرد ینخواهد داشت ولی د ر برخی فضاها نظیر سالن غذاخوری استراحتگاهها پریز انتن استفاده خواهد شد.

از طریق هابهای فرعی طرف هابهای اصلی سرور (Server) متصل شوند. توصیه شود هر اتاق اداری فقط 2 ترمینال شبکه متصل باشد افزایش مورد تعداد ظرفیت هابها جلوگیری بعمل اید.

5- تابلوها نیرو انسانی

تابلوهای برق نوع دیواری توکار بصورت محلی اساس طرح معماری نواحی طبقات مختلف پیش بینی شود که تغذیه کلیه مدارهای رو.شنائی، پریز برق، سیستمهای فن کویل هواکشهای ناحیه بعهده خواهد داشت. محل نصب تابلوها معماری هماهنگ شده منظور جلوگیری افزایش حجم انها، کلیدهای اصلی نوع اتوماتیک خواهد بود. ارتباط تابلوهای برق هر طبقه سپس تابلوهای اصلی طریق سینی کابل سقف کاذب راهروها باشد. ارتباط الکتریکی طبقات طریق شافت ویژه برق نردبان کابل است.

در فلضاهای تاسیساتی تابلوهای دیواری روکار اجرای سیستم برق بصورت لوله کشی روکار (با لوله فولادی) خواهد بود.

6- پست برق ژنراتورهای اضطراری:

فضای مستقلی نصب ترانسفورماتورهای توزیع قدرت سلولهای فشار متوسط فاشر ضعیف هماهنگی طرح معماری منظور خواهد شد. مجاورت پست برق اتاق دیزل ژنراتور اضطراری جهت تاسیس بارهای روشنایی بخشی سرمایش گرمایش، تهیوه، اسانسورها، پمپهای اتش نشانی پروژه قابل استفاده خواهد بود.

8- سیستم تلفن:

جهت برقراری ارتباطات داخلی اداری شبکه تلفن داخلی استاده خواهد شد. پریزهای تلفن سوکتی اساس طرح مبلمان اداری ارتفاع 40Cm کف مجاورت پریزهای برق قرار داده شده طریق کابلهای تعداد زوج کم (حداکثر 6 زوج) جهبه ترمینالهای محلی تلفن متصل شود ارتباط باکسها MDF ساختمان توسط کابلهای تعداد زوج بیشتر طریق همین کابل خواهد بود.



امتیاز : نتيجه : مجموع 0 امتياز توسط 0 نفر

نوشته شده در جمعه ۱۳ مهر ۱۳۹۷ساعت 18:14
توسط محمدحسین | تعداد بازديد : 3 | لينك ثابت
آخرين مطالب ارسالي
» نیروی انتظامی باید مظهر عزت، اقتدار و رحمت باشد (جمعه ۱۳ مهر ۱۳۹۷ | ۱۴:۲۵)
» آمریکا با شکست تحریم‌ها دوباره از ملت ایران سیلی خواهد خورد (جمعه ۱۳ مهر ۱۳۹۷ | ۱۸:۳۴)
» مردم، رعایت نظم و فرهنگ ترافیک را به فرزندان خود بیاموزند (جمعه ۱۳ مهر ۱۳۹۷ | ۱۸:۴۳)
» کشف۶میلیارد ریال کالای قاچاق در بافق/بزرگترین مبارزه با استکبار جهانی خدمت به مردم است (جمعه ۱۳ مهر ۱۳۹۷ | ۱۸:۵۲)
» پیشگیری از وقوع جرم، اولویت دادگستری برای صیانت از آب (جمعه ۱۳ مهر ۱۳۹۷ | ۲۲:۳۸)
» ایفاسرام پیروز هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال ساحلی ایران (جمعه ۱۳ مهر ۱۳۹۷ | ۲۲:۴۲)
» رژه نیروهای نظامی و انتظامی در یزد برگزار شد (شنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۷ | ۱۰:۰۸)
» آغاز مسابقات فوتسال لیگ دسته یک بانوان کشور در یزد (شنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۷ | ۱۰:۲۴)
» صبحگاه مشترک نیرو‌های نظامی و انتظامی در خاتم برگزار شد (شنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۷ | ۱۰:۴۵)
» شهر جهانی یزد به عنوان پایتخت شهر پایدار معرفی خواهد شد (شنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۷ | ۱۱:۱۶)
» پایان آذرماه، آخرین مهلت امهال اقساط تسهیلات کشاورزان خسارت دیده استان یزد (شنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۷ | ۱۱:۳۱)
» فرزند جانباز دوران دفاع مقدس زائر اباعبدالله الحسین (ع) می‌شود (شنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۷ | ۱۱:۴۹)
» نرم افزار شهربین زمینه مشارکت شهروندان در ارائه و حل مسائل شهری (شنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۷ | ۱۲:۱۳)
» ایجاد امنیت در جامعه بر عهده همه نهاد‌ها است (شنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۷ | ۱۳:۵۹)
» رونمایی از پوستر و فراخوان چهارمین جشنواره منطقه‌ای مطبوعات محلی در یزد (شنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۷ | ۱۴:۲۸)
» اعزام ۱۰ هزار دانش آموز یزدی به اردو‌های راهیان نور (شنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۷ | ۱۴:۴۴)
» تصویب طرح‌های آبرسانی روستایی و توجه ویژه به پژوهش دستگاه‌های اجرایی (شنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۷ | ۱۵:۲۸)
» اختتامیه طرح توان افزایی و تاب آوری بانوان محلات در اردکان (شنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۷ | ۱۵:۵۲)
» نجات از توطئه های دشمنان با پیروی از ولایت فقیه (شنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۷ | ۱۶:۴۰)
» ارائه خدمات مشاوره رایگان در مراکز مشاوره نیروی انتظامی یزد (شنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۷ | ۱۶:۵۵)
نويسندگان
» محمدحسین (3689)
آخرين نظرات
» 룰렛 배당 - ۱۳۹۸/۰۵/۲۴
Hi, its nice piece of writing about media print, we all be aware of media is a impressive source of data.

» 바카라 가입 머니 - ۱۳۹۸/۰۵/۲۴
Way cool! Some very valid points! I appreciate you writing this article plus the rest of the website is also really good.

» 강릉출장마사지 - ۱۳۹۸/۰۵/۲۴
My relatives every time say that I am killing my time here at web, however I know I am get [ ... ] owledge all the time by reading such good content.

» Situs Judi Online - ۱۳۹۸/۰۵/۲۴
Wow, fantastic blog layout! How long have you been blogging for? you made blogging look e [ ... ] of your site is excellent, as well as the content!

» NancyRep - ۱۳۹۸/۰۵/۲۴
Hello. My name is Lin. Looking for a man to meet. I will come to your area or meet me. I live in the next doorway. My address

» williamgh11 - ۱۳۹۸/۰۵/۲۴
Hardcore Galleries with hot Hardcore photos http://oldfilmporn.moesexy.com/?felicity [ ... ] videos porn xxx search engine keri porn star

» cara Bermain Judi bola - ۱۳۹۸/۰۵/۲۴
I pay a quick visit day-to-day a few sites and information sites to read content, except this weblog provides quality based content.

» andreaqg1 - ۱۳۹۸/۰۵/۲۴
Browse over 500 000 of the best porn galleries, daily updated collections http://lesbian. [ ... ] cindy crawford porn videos free hot babe porn

» lauritsen auktioner - ۱۳۹۸/۰۵/۲۴
The underlying uncertainty with one-upping friends (mainly the phenomenon that they can be [ ... ] storic your means to officially coppers crush dog.

» skyreveryHeich - ۱۳۹۸/۰۵/۲۴
https://skyrevery.ru/airplanes/learjet-60xr/ - Частный самолет Learjet 60 [ ... ] ов с момента подтверждения.

آمار و ارقام سايت
» تاريخ : یکشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۸
» بازديد امروز : 27
» بازديد ديرور : 0
» بازديد ماه گذشته : 12556
» بازديد سال گذشته : 31789
» كل بازديد : 67441

» كاربران آنلاين : 6
» كاربران عضو آنلاين : 0
» كاربران ميهمان آنلاين : 6

» مجموع مطالب : 3689
» مجموع نظرات : 1818
» تعداد اعضاي سايت : 4

» آي پي شما : 3.81.28.94
» مرورگر : unknown
» سيستم عامل : unknown

» ورودي هاي گوگل امروز : 0
» ورودي هاي گوگل ديروز : 0

» آخرين بروزرساني : ۱۳۹۸/۰۵/۲۷